Tre konseptet

Det er nå på tide å lette litt på sløret for utarbeidede seiling og destinasjon strategier/konsepter.

Først og fremst ble det laget tre sponsor/samarbeidsstrategier.

Tre flotte kvinner i en flott familie på topp var etter planen.

Tre kvinner i norsk ledelse var i en utviklende plan, nå er det på plass.

Tre norske destinasjoner var påbegynt arbeid med Son, Oslo Stavanger.

Bla annet Equinor(daværende Statoil, Maaseide++ var ønsket med på laget.

Kongsbergbedrift i ett av konseptene.

Tre utenlandske destinasjoner – Norge, Australia (Sydney/Hamilton) og USA (New York/San Francisco).

Gjensidighet.

Rolex Sydney Hobart Yacht Race som hovedpuls med den sportslige, fortrinnsvis med WO familien og midt i beste sende tid i Norge.

En gjensidighet.

Å alltid gjøre norske Idrettsgalla høy og mørk med Stavanger.

Idrettsgallaen er NRK, Norsk Tipping og Norges Idrettsforbund sammen nå.

Neste gang i Stavanger.

Tre internasjonale arenaer EUR, USA og AUS til utvidelse med utvikling/prosjekt. F eks Volvo Ocean Race.

Å fremme NOR og NORLedelse via Nato/UN med New York som tilknytning til UN/Finans og San Francisco tilknyttet High Tec.

UNs bærekraftsmål fattigdom med bonus til hav/plastikk og mat.

Politi, Forsvaret og Nato var ønsket med på lager med flere crossover.

Crossover strategi/prosess i alle områder.

F eks hvor ett landslag tar en treningsdag med forsvaret eller politi.

Seilere i alder 18+.

At jeg er eier av ett unikt og nøye gjennomtenkt konsept er utvilsomt.

Samt en veldokumentert prosess.