Bilstøy fakta

En intens interesse i konkurrende forhold mm over tid viser ulike metoder benyttes med ulik hensikt.

I konkurrent-/mulighetsforhold.

Jeg har dårlig tid, mens andre god tid.

Her er første – bilstøy/vern.

Det er faktum at det benyttes bilstøy til tre forhold

-avledning/slitasjestøy

-info/påvirkning/kontroll/vern

-påkalling av bredde dokumentasjon i konkurrentforhold.

Effekt

Virkemiddelet p.t er kun støyete, da aktørene har benyttet metoden med varierende kvalitet – over tid.

Intensitet og kjennetegn

Hver dag. 24/7, nå roligere med muligheter for nattero. Over lang tid.

År, men intensivert i 2018.

Intensitetsnivået har kjennetegn og det er bakke/luft kontakt.

Det kan være jevn høy intensitet av autonome kjøremønster, stoppe/starte i løpet av 2 min, ujevn intensitet.

Kjennetegnet er at det er innen «det normale» og unngår luft dokumentasjon – når en vil.

Rådgiverne/Norge AS er klar over kjøringen og forholdene. De har vist evne til å rydde, men ikke stabilisere.

Eks høyintensive dager

For å nevne noen – her er enkelte identifiserbare høy intensive dagene er

– Evalueringsdager

– Presentasjon av utvidet regjering

– Erna Solberg i Finland

– Høyres landsstyremøte

– Nato/Forsvaret i Norge

– Beslutninger knyttet til statsråd

– Audienser/enkelte andre akt

Episode 1

Torsdag 2019, rett før kl 18. Økt intensitet – den tar litt av faktisk – raskt fra intet lavt ett helikopter på skrå inn ved slalåmbakken. På med kamera og ut igjen. Lav intensitet.

Mål: Dokumentering.

Episode 2

I forrige uke gikk jeg å la meg tidlig og tittet på en episode av en fransk serien, Le Bureau. 16.mai?

Det var uken for negativ spionfokus.

Intensiteten økte, biler tutet og det var helt klart krisestemning altså. Jeg tok meg til og med bryet å slå av ett par ganger og titte ut av vinduet.

Testing.

Jeg må le – til sammenlikning kan du se for deg en 20 tallsgjeng supportere med kubjeller i Holmenkollsvingen hver gang eneren passerer.

I den fikk jeg for første gangen se metoden for påkalling av dokumentasjon. Her var jeg både tidlig i seng og så på skummel serie…

Overflyvning kom og det ble innkalling på minst tre stykker OF. NOK 660 000 – 1,1 mill.

Mål: Dokumentasjon

Episode 3

I dag valgte jeg en annen inngangsport til en aktiv dag i sikte. Plutselig økt intensitet og iverksetting av overflyvninger.

I dag har vi ca 5,5 mill i luft.

En nattlig xtras

Jeg har da forsøkt noen knep selv også for å få stanset, men det er gjerne slik at har jeg sagt ett konstant klokkeslett så endres aktiviteten til en annen.

Så det gjelder å ikke si for mye. Men det handler om tidspunkt, vindforhold og den rette lyden.

Ikke høyt, men riktig.

Her er en søt en. Sent natt til mand/tirsdag arbeider jeg utover natten.

Kl viser 01:45 isj når lyset går av. Vinduet er oppe. Lyset slukkes og aktiviteten starter umiddelbart.

Jeg tar telefonen og henter opp Twitter. Skriver Natta💃

He, he bilstøyen stoppet, 10hk påhengsmotorer med høyt turtall på Sonskilen stopper og intense fuglelyder stoppet.

He, he – det ble stille✌️

Det siste imponerer mest.

7 punkts møte

Bomring diskusjonen er barnemat.

Hva med å få til etterspurt 7 punkts direkte/indirekte forhandlingsmøte?

Verifisert. Nå.

📌 www.roebekk.no

📌 Vipps 86573

Articles

📌 UN Security Council